About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Monday, January 10, 2011

hari perpisahan hanan..!!!

hari 2 hari perpisahan hanan... emmmm... ntah la... sekarang dah msuk 2 mgu hanan tgalkan kitaorg...
ingat lagi mase dulu... first masuk kelas.... hanan mmg nanpak mcm cina.... heheheheh... so aku wat bodoh je la... tibe2 mase knalkan diri 2, hanan ckap name dier hanan ramli.... emmmm... dier mmg plik... mse dulu2 aku tgok dier mcm pendiam... hahahahah.. salah tanggapan aku bila aku dah knal dier....
salah same skali... heheheheh... emmmmm... dier mmg bnyak mulut n suke glak kuat2... hahahhaha... lwak gler biler tgok dier glak... hahhahaha... biler gelak 2, muka merah mcm makan cili... hehehheh... hanan bnyak bg effect bila dier kuar kat aku... dier slalu 1 kum ngan aku... emmm.... hanan, berat btol nak lepaskan dier pergi mase 2... dat's why aku mlas nak tgok dier lamer... takut mencurah2 plak air mata nie....
hanan..!!! study rajin2... jgn lupekan kitaorang keyh..... heheheheheh... be a good pharmacy...,.
 ni la menti2 sayer...
hahahah....
sumer pandai2....
 hanan wat muka ape pon xleh nak describe...
msti dier cuak lagi mase nie...
terkejut kan...
hahahahaha...
padan muka..!!!
 kenangan.....
emmmm...
a lot of memories....
 kek yang kitaorg tempah untuk hanan..
hurmm...
'sedap tapi muak sedikit...
hehehheeh
 ni kenangan maser group muet skali...
hehheheeh..
tapi last day tu, tau tukar ngan iravani...
emmmm..
ape bleh wat...
ni last day with hanan...
heheheheh

0 comments: