About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Thursday, January 27, 2011

hari cuti ku..!!!

20 JANUARI 2011
KHAMIS

Emmmm.. ari nie aku bgun awal... heheheh... aku kuar ikut mak ngan abah.. heheheh.. tapi ada 1 kejadian yang memalukan la.... heheheh... kitaorng g nak cabut gg x tepat pada waktu nyer.... klinik gg bkak ari ahad ngan selase je... hehehhe.. ari nie kamis... so,untuk orng2 yang ada apoiment jer.... heheheh... pastu blik jer la cter nyer.. tapi sggah g pasar awam jap g beli2 brang nak masak ari nie... habis duit mummy.. cian mummy... huhu.. tapi nak wat cm ner.. ingat kan dah xleh nak makan tapi abah blanjer... hooray...!! sayang abah.... heheheh... pgi2 nie makan roti canai kat restoran 2.. mummy makan nasi lmak ngan roti cnai jgak.. abah hebat cket sebab dier yang blanjer.. abah makan roti canai telur.. sedap 2... huhuhu...

Emmmm... nak dijadikan cter kan...  kat sebelah restoran 2 ada kedai mainan.. mummy nak beli mainan kat izzan.. ala, xdapat beli plak... mummy xcukup duit... mummy xbawak duit lebih.. cian izzan ... xda rezeki la nak dapat mainan kuda 2... hehehe.. tapi tok dier dah janji nak beli bmx bila dier dah besar nanti.... huhuhu.. kitaorg trus blik... sampai2 umah jer trus masak n wat inti karipap... penat2... 2 la keje mummy slamer nie... ct,tgok 2... mummy keje penat tau.... bru ko nak rase ek... hurmmm... cian ct kat mummy n abah.. bila la mak ngan abah nak benti wat kuih 2 if kitaorg xhabis blajar lg... xpe....!!! nanti iti dah keje iti akn tanggung mak ngan abah... kita beli innova ek abah... heheheh.... sayang mak ngan abah.... i luv u soo much... more than others...


Emmm.... malam karang nak g tgok najib datang masjid... hooray..!!! xsabar la... heheheh... penat nyer ri nie jaga izzan... mak dier g bli brng kat penang... cian kakngah... alllah nak duga dier kan... xpe.... aku sentiase ada untuk bg semangat kat dier... kuat2...!!!! heheheh... aku pon tengah berlakon menjadi kuat depan mak n abah sekarang... bila se sakit,wat bodoh jer... cube kat asrama ygok,dah lamer dah aku kna g klinik coz xtahan... heheheh.. tapi xpe,mak n abah adalah semangat aku kat umah nie... so sakit pon mcm xsakit.. tapi still la pening2 jgak... hish3..!!! ape la sakit aku nie ek...

Ya allah.., sembuhkan lah sakit ku ini walaupon aku tau sakit nie xkan sembuh... emmm... ct kna kuat... emmmmm.. kuat..!!! dah xlmer dah.. lg 2 bulan jer nak habis kat matrik nie... emmm pas ni dok ngn mummy kat umah cti sampai bulan 9... heheheh.. xsabar rase nyer.... so lastly... aku nak jadi pharmacist la...  aku nak sgt2... yang 2 impian aku la... emmmm.. cm ner nak gapai klu sem 1 dapat 3.44 jer.. klu sem 2 aku dapat 4 flat pon,aku still dapat 3.75 bru... pharmacist 2 dah kabur2 dah dri hidup aku.. aku nak keje hospital.. senang aku nak bwak mummy n abah g hospital... senang.. emmmm... aku kna jgak keje kat hospital... ape ek?? Xpe2.. biarla takdir yang menentukan nyer ek...emmm... papai...,.

Emmm.. aku tido sampai petang ari nie coz kpale aku pening... bila aku bgun aku tgok mummy n abah dah xda... diaorang g mana ntah.. tapi xlamer pon... pas2,diaorg blik..aku tgok tv jer... aku tgok amaradana.. heheheh.. menakutkan la cter cm 2... suke sgt smpai cm 2... emmmm... aku pon buat nasi goreng kg kat abah... abah nak makn tapi lepas dier blik solat la... heheheh... mummy dah makan dah.. aku xmakan g.. aku ngah menulis nie kan... emmmm... tadi aku kola alng... tiber2 jer rase cm nak tau bila aku lahir dalam tarikh islam... rupenyer2 aku lahir 12 safar... heheheh.. xsangka dah lepas.. aku punyer la risau kot2 hidup aku dah xpjang... emmm.. aku takut mati... ya allah,panjangkan la umurku dan familyku ya allah.. aku lahir ari jumaat... hope aku meninggal ari yang ssmer jgak... aku mohon ya allah... emmm,tapi mak kata ku lahir ari rabu.. ish..!!! mana 1 nak percyer nie.... hehhehehe.. xpe la... mner2 pon xpe.. tapi aku mintak sgt aku mti ari juumaat tapi bukan ari kiamat la... aku xnak menghdapi kiamat 2.. takut.... seram sejuk terpikir...... heehheeh.. dah la... nak g makan nasi goreng... papai..!!

0 comments: