About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Saturday, January 1, 2011

suara hati seorang rumet...

ari nie aku xtau la brape bnyak patah perkataan yang rumet aku bwak kuar dri mulut dier,....
ya allah....
hanya tuhan je yang tau....
rumet aku nie tekanan kot...
nak tau tekanan ngan sape???
tekanan ngan EN. ROTI...
hahhahahaha...
En.ROTI ni g kuar ngan kwan pompuan dier mlm2 taun bru nie....
ayoooooooooooooooooo....
sebab cik roti,kmi kna dgar rumet sorng ni ngarut2 n berceloteh....
hahhahahahahahah....
aku tension r...............
mlm taun bru kitaorg jd x hapening coz masalah2 yang mcm nie la.....................
ayooooooooooooooo...
En.ROTI n MR.I.....
nape la jdi mcm nie....,...
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
ntah ape2 la....
akupon xtau ape nak jdi ngan dunia zaman sekarang....
EN.ROTI....
MR.I....
blik laa ke sarang anda sekarang....
rumet aku nie dah nak gila.....
hahhahahahahah....
padan muka hampa.....
bluekkkkkkkkkkkssssssssssssss...!!!!
hahahhahahahahaha....
atas pilihan rumet aku,ni la muka dier skrg....
hahhahahahah....
tgok..!!!
aku pon nek risau....
hahhahahahahahaah...
smpai mcm ni skali..........
ya allah.....
sabar2....
hahahahhahaahaha
ni la muka kitaorg sekarang......
muke aku n fauhan....
hahhaahhaahah...'
menahan geram .................
hahhahahahahah...
tgh mendengar cite2 yang xpatut....
haaaaaaaaaahahhahahahahahahhahaah
hahahah...
papai...
adios..!!

0 comments: