About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Tuesday, January 4, 2011

aku redha....

aku redha ya allah.....
dengan ape yang kau takdirkan untuk ku...
aku trime walaupon dalam hati yang lara...
xda sape tau mcm maner kesedihan yang aku alami....
aku redha...!!!!
redha kan lah hatiku dengan ketentuan mu ya allah...
sekire nyer ini la yang ptut aku alami untuk menguatkan lg iman ku terhadapmu ya allah....
emmmmmmmmmmmmmmmmm....
kwn2 plak,korang jgn la lyan aku mcm aku berpenyakit...
buat aku cm besa jer..
mcm sebelum nie keyh...
aku happy la sekarang....
aku mintak dri korg....
jgn tanyer....
aku sedih biler ada orang asyik ambik berat nie....
heeeeehheehheheheh....
xpe2, aku kuat la....
kuat sgt2...
hehehhe...
tgok, boleh gelak2 lg...
nanti aku baik la....
aku wat sumer ape doktor suh aku wat....
jgn risau....
aku pon takut mati jgak....
sape xtakut...
tapi,klu itu takdir nyer...
aku trime...
sume org akan mati kan....
cepat lambat jer.........
ni ayat nabila yang slalu bg kat aku.............
nabila.!!!!
ayat ang btol2 bg semangat laa kat aku...
hehhehehehehehe....
lupekan sakit,pandang hadapan....
hehehehehehhe
chaiyok2 ct...
ct kuat....!!!!

0 comments: