About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Wednesday, December 22, 2010

nak balik..!!!!!!!!!

ntah knape aku rase nak blik sgt2...
rindu mak ngan abah kot....
hehehheeh...
besa la...
sape yang x rindu mak ayah kan....
bukan nyer manjer tp aku mmg xbley jauh dri mak ayah aku...
hehehheeh....
pampered la konon....
hahhahahaahah...
esok ayah aku nak g memancing....
2 mmg hobi dier dri muda smpai tua....
hahhahahahaah
abah pergi dengan adik2 dier ngan menantu nyer...
hahhahhahaha...'
ya allah,iringi lah perjalann ayahku...
aku mohon...
semoga abah sentiase slamat kat laut esok...
emmmmmm....
rindu sgt...
abah la org yang pling sporting n lawak yang pernah aku jupe...
abah,l luv u sooooooo mucccccchhhhhhh..!!!!
hehehhehe...
terover la plak....
hahhahahahahah...
nak blik..!!!!!!!

0 comments: