About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Saturday, December 25, 2010

hati ku lara,tiada sape yang tau...

aku sedih sgt ari nie....
td aku serononk...
asyik kcau rumet2 aku jer...
tibe2 aku dapat 1 kol cakap yang orang yg aku benci xcident...
ape perasaan aku???
aku pon xtau...
aku tau..!!!!!!!!!!!!!
aku ngis....
aku pon plik....
aku xpatut sedih untuk orang yang mcm 2...
knape2???
aku pelik....

perasaan nie datang dgn tiber2...
aku syng dier lg...
aku syng dier....!!!!!!
knape????
knape aku xleh lupekan dier...???
ya allah...
lupekan dier dalam ingatan aku....
aku x ingat dier lg....
tolong2...!!!!!!!!!
n lastly,aku hope dier cpt sehat........
may allah always bless u...........
aku dah xtau ape lg nak tulis...
aku pon mcm nak marah jer dgn sume org...
sory la....

0 comments: