About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Friday, December 24, 2010

hari perpisahan...

hari perpisahan hanan ngan kitaorg ari nie...
sedih gler...
aku mcm dah xsampai ati nak tgok muka dier...
takut nangis...
malu la nanti...
hanan la orng yang slalu aku dapat biler bahagi2 kumpulaan...
dier agak bagus la...
hehheheh...
tapi dier dah nak kuar dri matrik...
dier nak uitm shah alam..
dier dapat kos pharmacy yang sgt2 diidamkan aku....
emmmmm...
hope dier berjayer....
aku pon nak jdi pharmacist jgak....
lepas ni tgal nuar je la laki dalam kelas aku...
emmmmmm....
biarla...
time sedanyer la....
nanti bila wat bi msti ingat hanan...
hanan..!!!!!!!!!!
gudluck 4 u.......

0 comments: