About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Thursday, October 13, 2011

~~~~~Vector~~~~ =.='

assalamualaikum... emm.. xleh nak panjang bg salam ari nie... xde mood plak.. badan ase cm nak demam jer nie... aigooo... ssah btol... ingatkan akan hilang 1 bnda ni lam hidup aku... yang aku xsuke 2 la nak ader... sabar je la.. "vector".. salah 1 subjek yang pling aku xsuke kat matrik dulu... cm maner nie??? 2 la.. dulu matrik tiru org... skrg,ssah sorg2... pdan muke... weksss... ;p..

di jadikan cerita la,konon nyer nak study vector la mlm ni... tapi dah give bila mampu wat 1 soaln jer.. arghhh...,ct nape ko cm nie ha?? ct..!!! ha... xtau la... nape xblajar topik yang aku suke... integration ke,differentation ke.. log ke... ape je la selain vector... ya allah... mmg btol2 ujian besar....

start minggu nie akn jadi minggu yang pling sibuk dalam hidup aku... penat smpai tertido depan laptop,atas meja... lentok cm 2 jer... penat sgt... tiap2 ari blik lambat sbb stay kat fakulti... ade je la keje yang nak kna wat... 2 blom jdi perdana menteri lg... bru student... mummy... nak blik..!!

ckap sal blik plak,2..,3..., ari nie asyik gado ngan alang jer... xtau nape.. asyik ase nak mrah jer.. ape jer kuar dri mulut dier ase touching jer... dah melimpah2 dah air mata nie... puas hati... lepas ngis mmg puas tapi still ase smpai skrg bila ingat blik mlm 2... pg tadi pon hampir2 la,tapi tahan je la... sbb kat LHDN kan... emmm.. salah aku ke?? xmatured ke aku?? ntahla... jwapan nyer pada org yang menilai aku...

yelah.... i have 2 complete my assignment... papai.. ^.^

                                             mood : sedih + penat + tension + homesick (=.=)'

0 comments: