About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Sunday, October 9, 2011

hari2ku di UTeM...

assalamuailaikum w.b.t.... bismillahirrahmanirrahim.... emmm... ape yang aku nak cter ari nie is about my utem... ni 1st aku akn bercerita tntang utem... hurmmm... bnyak bnda yang aku blajar kat utem nie... bnyak sesgt.. yang pling pnting,aku blajar erti susah n bersyukur... sntiase bersyukur dgn ape yang allah bg walaupon lmbt hasil nyer... mula2 bila dapat kat utem,hati nie ngs2... xtau nak digambrkan cm ner..." i'm a life science student... nape msti utem??? " 2 la hati aku slalo terjerit2... hahaha.. lwak jgak biler pikir sume 2..


n now... aku dah bleh trime kyataan kot.... utem d best... lagu pon best,fakulti best walaupon ader sedikit pening untuk mcari kelas,senior2.... bnyak bg support... BITI mmg terbaik la... A.I... Artificial Intelligence... sekarang aku membawa kos ni... mula2 mcm xtau jgak,tapi bila dah nampak gambran 2 cm best jgak... hihi...

n utem bnyak2 sgt kngan walaupon bru sebulan aku msuk... aku mcm dah bleh berbaik ngan lecturer cm ner kat matrik dulu.... cume,perangai buruk ponteng kelas xleh nak buang lg... tapi aku akn kikis2... hehehe... matrik bleh la nak ponteng... u jgan sesekali buat... tambah plak,ader girlguard kat utem nie(alang)... fuhhhh... nak wat ape pon rase seram jer.... hahaha... all things tanyer dulu kot... adik yang bek la nie... hikhik

dah xtau nak bercerita apee... juz tgok la gmbar2 yang aku ader sikit sepanjang hidup aku kat utem tercinta ini... papai... muuuaaahh..!


                              p/s: this is my course.. mesti xphm kan ape nie.. hehehe..
                                             ni jus a simple logo for my  course....



logo utem tercinta..!!


                    senior n junior.... happening gler kan... i miss this moment.... BITI family.

0 comments: