About Me

My photo
sekarang... sy seorang student from UTeM... hihi.. bangga dgn utem..."utem ku cemerlang.. utem ku gemilang.. utem ku terbilang..." lagu UTeM.. hahaha

Baloon :)

Baloon :)

my love

my love

Monday, January 7, 2013

Takziah Dari Cik Ct...

“Wahai tuhan yang Maha Pencinta, terimalah cintaku yang sederhana ini, dan izinkanlah aku merasa cintaMu yang Maha Indah...”

Assalamualaikum all's.... Today secara kalut2 update blog ni sbb nak mintak all reader blog cik ct ni doakan untuk 4 pelajar UTeM yang terlibat dalam kemalangan smlm... Dgr kabar dri jemaah2 Badar yang berkunjung melawat,salah seorg dri mereka agak krikital.... Inallillah... Allah... hanyaMu yang mengetahui ape yang berlaku.. Mmg dri berita yang cik ct dengar yang teruk 2,90% diri dia akan lumpuh.... Cik ct harap dia mampu bersabar dengan ape yang terjadi walaupon bukan dia yang memandu.. N to pelajar yang memandu 2,benda yang jd telah ditakdirkan oleh Allah.. jgn slah kan diri sendiri... 

Ape2 pon,kita sumer saudara seislam... Jom kwn2 kita doakan mereka2 ini.... hurmm,junior cik ct sorg patah jari... La ila ha illa Allah... Allah segalaNya.... Cik ct hanya mmpu berdoa dri jauh.... Kita xtau ape yang akan terjadi akan dtg... Bntulah selagi ada mampu.... Anda boleh menyalurkan duit kepada UTeM sendiri.... Sama2 kita doakan pembedahan saudari Hajar berjaya.. Aminnnnn.... :)

Starting tommorrow,paper final cik ct berturut2... So,cik ct mmg dah xde mase lg untuk mengupdate blog cik ct ni.. hehe... Ok all's .. C u next time... papai... Assalamualaikum.... :) 

#Doakan cik ct untuk 4 lg paper akan dtg ni.... Aminnnn....

Nak bgtau sikit,cik ct suka la Amir Iqram nie.... comel... hehehe ;P

0 comments: